MaxyHome SLOVENIJA

Ovim dokumentom utvrđuju se opći uvjeti za www.maxyhome.si web stranicu, kojom kao pružateljem internetske prodaje upravlja Lorin6 d.o.o.o.o. (u daljnjem tekstu pružatelj usluga) sa sjedištem na adresi Bežigrajska cesta 9.3000 Celje.

Opći uvjeti vrijede do promjene ili otkazivanja i obvezujući su za obje strane. Zadržavamo pravo izmjene Općih uvjeta. Ažurirani opći uvjeti poslovanja dostupni su u sjedištu tvrtke i na www.maxyhome.si Društva.

Opći uvjeti poslovanja

Preporučujemo da prije korištenja stranice internetske trgovine pročitate Opće uvjete i odredbe. Kupac je obvezan uvjetima i odredbama koji vrijede u trenutku kupnje ili dodjele online narudžbe.

Također možete preuzeti opće uvjete i odredbe u pdf formatu.

Vrste korisnika

Registracijom na web mjestu lurshop.si ste član trgovine Lurshop.

Kada se registrirate u internetskoj trgovini, dobivate korisničko ime koje je isto kao i vaša adresa e-pošte i lozinka. Ako želite, u bilo kojem trenutku možete promijeniti svoju adresu e-pošte ili pristupiti lozinki u svom korisničkom profilu.

Dostupnost informacija

Pružatelj se obvezuje da će kupcu u svakom trenutku pružiti sljedeće podatke:
a) identitet poduzetnika (ime i registrirano sjedište, matični broj),
b) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
c) bitne značajke robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje),
d) dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga koji se nude na web mjestu trebali bi biti dostupni u razumljivom roku),
e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenje usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke),
(f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno utvrđene i pokazati sadržavaju li već poreze i troškove prijevoza,
g) način plaćanja i dostave,
h) vremensku valjanost ponude,
i. razdoblje u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga, ako i koliko kupac košta povrat proizvoda,
(j) postupak u trenutku podnošenja pritužbe mora se razjasniti, uključujući sve pojedinosti o osobi za kontakt ili kontaktnoj točki za kupca.

Načini plaćanja – uvjeti plaćanja

Internetska trgovina Maxyhome.si sljedeće načine plaćanja:

  1. a) gotovinom ili karticom u trenutku preuzimanja putem dostavne službe,
  2. b) proračunom (UPN nalozi) na račun tvrtke,
  3. c) PayPal na račun tvrtke,
  4. d) plaćanjem ili kreditnom karticom (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

Narudžba i cijene

Sve cijene u MaxyHome.si navedene u EUR uključuju PDV. Primjenjuju se cijene objavljene u trenutku dodjele ugovora.


Kupoprodajni ugovor između pružatelja usluga i kupca sklapa se u MaxyHome.si internetskoj trgovini u trenutku kada pružatelj usluga kupcu pošalje prvi e-mail kojim potvrđuje svoju narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i primjenjuju se i na pružatelja usluga i na kupca.

Kupoprodajni ugovor ili prva elektronička poruka o statusu narudžbe pohranjuje se elektroničkim putem na poslužitelju internetske trgovine i dostupna je potrošačima na njihov pisani zahtjev.

Isporuke

Budući da se svaki naručeni proizvod mora pripremiti za svakog pretplatnika pojedinačno, datum isporuke je zakazan, u slučaju plaćanja po isporuci, putem PayPal ili putem interneta platnom karticom, 2-3 radna dana od potvrde narudžbe proizvoda. Nalozi označeni uplatom nakon što se proračun počne rješavati čim primimo prijenos na TRR. Narudžbe naručene između vikenda i blagdana raspravljaju se odmah sljedećeg radnog dana.

Troškovi pakiranja su besplatni, a troškovi dostave naplaćuju se prema važećem cjeniku. Prilikom plaćanja po isporuci, dostavna služba može vam naplatiti dodatnu naknadu. Ako želite izbjeći iznos provizije, savjetujemo vam da odmah po kupnji odaberete način plaćanja po proračunu, PayPal ili plati ili kreditnoj kartici.

Napominjemo da ovi uvjeti i troškovi pakiranja i dostave vrijede samo u Republici Sloveniji.

Vrijednost ili darovne kartice MaxyHome.si

Kartica s vrijednošću je darovna kartica koja se kupcu šalje uz naknadu u fizičkom ili elektroničkom obliku. Svaka darovna kartica označena je vlastitim kodom (jedinstveni serijski broj), a davatelj usluga dužan ju je prihvatiti kao plaćanje za kupnju putem internetske trgovine lurshop.

Vaučer vrijednosti možete naručiti e-mailom info@lorin6.com. Kupnja darovne kartice podliježe istim uvjetima Uvjeta poslovanja kao i kupnja drugih artikala. Valjanost darovne kartice iznosi 12 mjeseci od izdavanja kreditne kartice, osim ako na kartici nije drugačije naznačeno.

Nije moguće promijeniti karticu gotovinskog osiguranja. Vaučer se može iskoristiti samo u ukupnom iznosu. Ako je vrijednost kupnje veća od vrijednosti kartice, nositelj bona mora napraviti dodatnu naknadu za razliku. Vrijednost kupnje mora biti veća od vrijednosti plana.

Korištenje kartice vrijednosti: Odaberite proizvode koje želite kupiti i dodajte ih u košaricu. U online kvačicu u okvir “darovna kartica” unesite kôd poklon-kartice i kliknite “koristi darovnu karticu”. Vrijednost kartice odbija se od konačnog iznosa košarice.

Unutar jedne online narudžbe omogućujemo vam da istovremeno koristite nekoliko vaučera i jedan kod za popust.

Šifre popusta

Kod za popust ili promotivni kôd donose različite pogodnosti pri kupnji putem internetske Maxyhome.si. Kôd donosi razne pogodnosti, od darova do popusta. Svaki kôd je uvijek vremenski ograničen i mora se iskoristiti u ograničenom roku, inače nije valjan.

Koristite kod za popust: • Odaberite proizvode koje želite kupiti i stavite ih u košaricu. • Zatim unesite kod za popust u okvir ‘promotivni kôd’ i kliknite gumb “potvrdi”. • Za jednu kupnju može se primijeniti samo jedan kod za popust. • Kada unesete kod za popust, vrijednost koda za popust automatski se odbija od cijene vaše narudžbe. Iznos ostaje za isplatu.


Postupak kupnje

  1. Redoslijed i dodjela ugovora

    – Dodajte proizvode u svoju online košaricu:
    Kupac dodaje željene proizvode u online košaricu klikom na gumb “Dodaj u košaricu”. Gumb je dostupan na mrežnoj prezentaciji proizvoda. Svaki put kada dodate proizvod u svoju internetsku košaricu, pojavljuje se veza koja vodi do pregleda vaše online košarice i mjesta narudžbe.

    – Sažetak online košarice:
    Kada pregledate košaricu, možete ukloniti ili promijeniti količinu proizvoda koje ste odabrali iz košarice. Sažetak košarice sadrži veze “Nastavi kupovati” i “Nastavi plaćati”.

    -Unos:
    Kupac može odabrati kupnju registracijom u ovom koraku, ako je već registriran ili za registraciju, ako mu je ovo prva kupnja. Registrirani klijenti mogu pratiti povijest narudžbi i informacije, bankovne kartice, adrese i svoje osobne podatke u svom korisničkom sučelju.

-Naslov:

U ovom koraku kupac upravlja svojim adresama za dostavu. Možete dodati novu adresu ili birati između prethodno navedenih adresa. Kupac može navesti različite adrese za fakturu i dostavu. Na ovoj stranici kupac također može napisati bilo koje bilješke o narudžbi.

-Isporuka:

U ovom koraku kupac odabire davatelja usluga za isporuku paketa kada je dostupno više od jednog. Naznačene su i cijene dostave usluga dostave.


-Plaćanje:

Izbor se može izvršiti između četiri vrste plaćanja: plaćanje po isporuci, plaćanje proračunom PayPal plaćanje i plaćanje debitnom karticom u trenutku kupnje. Prema odabranom načinu plaćanja, kupcu se prikazuje kratak sažetak narudžbe kupca. Ako kupac primijeti da je pogriješio u naručivanju, može se vratiti na pregled i uređivanje košarice klikom na jednu od poveznica u sažetku košarice (Sažetak, Naslov, Dostava) ili klikom na gumb “Ostali načini plaćanja”.


– Dodjela ugovora:


Kupac postavlja narudžbu klikom na gumb “Potvrdi narudžbu”. U slučaju uspješne narudžbe, tekst potvrde bit će prikazan na web stranici nakon podnošenja i e-poštom ćete dobiti ispis narudžbe ili ugovor o prodaji. Ako tekst potvrde nije napisan i istovremeno ne primite potvrdnu poruku na svoju adresu e-pošte, to znači da je došlo do tehničke pogreške ili netočnih unesenih podataka. Možete ponoviti postupak ili nas kontaktirati za pomoć u 041537010 ili info@lorin6.si, a također nas obavijestiti ako ste primijetili pogreške ili nepravilnosti u narudžbi nakon narudžbe.
Nakon narudžbe, narudžba se prihvaća u red čekanja.

2. Narudžba potvrđena

U roku od najviše četiri radna dana ponuditelj pregledava ugovor i potvrđuje ga. Davatelj zadržava pravo nazvati kupca na njegov kontakt broj ako je potrebno. Nakon potvrde narudžbe, davatelj usluga obavještava kupca e-mailom ili telefonom. Ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i pružatelja usluga sklapa se u ovoj fazi.

3. Roba otpremljena

Pružatelj usluga u roku zabilježenom na internetskoj stranici pakira robu i otprema robu, osim u slučaju izvanrednih okolnosti. Pružatelj usluga obvezuje se redovito obavještavati kupca o stanju isporuke.

Bilješka:

Postupak kupnje za pravne osobe potpuno je isti kao i za fizičke osobe, osim što na kraju kupnje morate unijeti i naziv tvrtke i porezni broj tvrtke. Postoje i jednake mogućnosti plaćanja.

Pravo na odustajanje od potrošača

U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo, u roku od 14 dana, nedvosmisleno priopćiti poduzetniku putem adrese e-pošte (info@lorin6.com) ili bilo kojeg drugog komunikacijskog kanala koji povlači iz ugovora, a da pritom ne mora navesti razlog za svoju odluku. Obrazac za odustajanje od ugovora na daljinu može vam se poslati e-poštom.

Kupac mora vratiti robu tvrtki najkasnije 14 dana nakon obavijesti o povlačenju. Kupac vraća robu na: Lorin6 d.o.o., Bežigrajska cesta 9, 3000 Celje, Slovenija. Jedini trošak za kupca u vezi s povlačenjem narudžbe je izravni trošak povrata robe (trošak usluge dostave).

Kupac mora vratiti predmet prodavatelju neozlijeđen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, slomljen, izgubljen ili smanjen bez krivnje potrošača.

Kupac ne smije koristiti robu neprerađenu do povlačenja, ali samo zbog prirode internetske trgovine (ugovori na daljinu) ima mogućnost ponovno razmotriti kupnju.

Kupac također šalje račun za robu i osobne podatke te transakcijski račun na koji želi dobiti povrat prilikom povrata robe. Povrat novca izvršit će se u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju.

U slučaju povlačenja, ako je korišten kod za popust, ta se sredstva uzimaju u obzir kao popust i ne vraćaju se korisniku. Samo se uplaćeni iznos vraća u TRR korisnika i korisniku se vraća promotivni kôd u obliku novog koda. Darovna kartica smatra se sredstvom plaćanja prilikom isplate ugovora i vraća se korisniku kao poklon kartica.

Osim ako se stranke drukčije dogovore, potrošač nema pravo odustajanja u odnosu na ugovore čija je predmet roba proizvedena prema uputama potrošača, koja je prilagođena njegovim osobnim potrebama ili koja po svojoj prirodi nije prikladna za povrat.

Pritužba na proizvod


Ako ste primili pogrešan proizvod ili proizvod za koji pretpostavljate da nije nov, možete ga vratiti i poslat ćemo vam novi proizvod ili vratiti cijenu. U slučaju takvog problema molimo vas da nas obavijestite u info@lorin6.com.


Pritužba na dostavu:


Ako je paket fizički oštećen, nedostaje mu sadržaj, pokazuje znakove otvaranja ili ako su proizvodi u pakiranju oštećeni, a kupac je ipak preuzeo takav paket jer nije odmah primijetio te znakove na pakiranju ili na samim proizvodima, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod Pošta Slovenije ili drugog dostavljača. Da biste pokrenuli prigovor na oštećeni paket, donesite paket u najbližu poštu ili jedinicu dostavne službe u istom stanju u kojem ste ga primili (bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega, prisilno pakiranog ili barem s isporučenom originalnom ambalažom, koja je ujedno i najčešći pokazatelj uzroka ozljede) i ispunite datoteku oštećene pošiljke. Međutim, možete organizirati da vas kupac posjeti kod kuće s poštanskom jedinicom koja vam je isporučila proizvod, koji popunjava datoteku oštećene pošiljke u vašoj prisutnosti, a zatim potrebnu zamjenu za kupca ili dogovor o tome organizira pružatelj usluga.

Davatelj se slaže s kupcem o odgovarajućem rješenju, u slučaju štete prihvatljive kupcu i kupac bi zadržao takav proizvod, pružatelj može izdati financijski kredit za procjenu štete, ili ako je šteta prevelika i kupac je neprihvatljiv, kupac prirodno ima pravo zamijeniti proizvod.

Rok za prijavu štete u prijevozu je 30 dana u Pošta Slovenije. Kako bi postupak bio što kraći i jednostavniji za vas, pošaljite nam kopiju zapisnika na info@lorin6.com. Daljnje spašavanje oštećene pošiljke rješavat ćemo s pružateljem usluga dostave i poslat ćemo vam novi proizvod.

Provođenje jamstva:

Uvjeravamo vas da će naši proizvodi funkcionirati učinkovito i ispuniti svoju svrhu kada se pravilno koriste i održavaju prema uputama. U suprotnom, u roku od 14 dana od kupnje, vratit ćemo cijenu proizvoda.

Odgovornost za pogreške u naravi

Pružatelj je odgovoran za stvarne greške koje je stvar imala kada je rizik prešao na kupca, bez obzira na to je li mu poznat ili ne. Pružatelj je odgovoran i za one stvarne pogreške do kojih dolazi nakon što se rizik prenese na kupca ako su posljedica uzroka koji je već postojao. Ne uzima se u obzir značajna pogreška.

Pogreška u stvarnom vremenu:


Potrošač može podnijeti prigovor na kvar u naravi za bilo koji kupljeni proizvod koji nema jamstvo ili jamstvo. Stoga potrošač može ostvariti zakonska prava zbog nedostatka proizvoda za koji je dano jamstvo, a isto može odlučiti kada ne želi tražiti jamstvo za proizvod za koji je dano jamstvo.

U obliku greške u naravi, potrošač može oglašavati pogrešku kod prodavatelja u roku od 2 mjeseca od otkrivanja dotičnog nedostatka ili u roku od 2 godine od preuzimanja robe od strane kupca.

Potrošač može po svom izboru zatražiti: ispraviti pogrešku, vratiti uplaćeni iznos razmjerno nedostatku, zamjenu robe ili povrat uplaćenog iznosa.

Pri ostvarivanju prava iz ove glave potrošač mora točnije opisati pogrešku u obavijesti o pogrešci i omogućiti prodavatelju da pregleda proizvod. Ako pogreška nije sporna, trgovac mora udovoljiti zahtjevu potrošača što je prije moguće, a najkasnije u roku od 8 dana. Međutim, ako postoji spor oko pogreške, trgovac mora potrošaču dati pisani odgovor u roku od 8 dana.

Javite nam o pogrešci u info@lorin6.com